Oldal kiválasztása

A Chatrobotok a jövő (a ma) kommunikációs eszközei, ha körbenézel láthatod, hogy mindenki a chaten lóg, akkor használd ki ezt a bevételeid növelésére ebben a cikkben megmutatom, hogy hogyan

2016-ban jelentették be a Facebook Messengerre fejlesztett chatbotot, 2019-ben már egy olyan vendégszerző csatornává vált, amit ha nem használsz ki, lemaradsz a konkurenseiddel szemben. Mielőtt elmélyülhetnénk, a szállásadási iparágban a chatbot használatával kapcsolatban, hadd magyarázzam el röviden, hogy mi az a chatbot

A chatbot szó chatter robot, azaz beszélő robot szavak összevonásával keletkezett, megtalálhatjuk még a következőképpen (talkbot, chatterbot, bot, IM bot, interactiv agent). A chatbot egy olyan computer program, amellyel a gyakori és tömegesen érkező kérdésekre tudsz automatikus választ adni.

Mely vállalatok használják már a chatbot technológiát?

A hoteliparban a nagy láncok, mint a Hyatt vagy a Starwood, nemrégiben fejlesztették ki chatbotjaikat, mint lehetséges új ügyfélcsatornát. Még az óriási online utazási cégek is, mint az Expedia, a Skyscanner és a Booking.com, használják a chatbot technológiát, hogy segítsék ügyfeleiket a gyors foglalásban.

2016-ban jelentették be a Facebook Messengerre fejlesztett chatbotot, 2019-ben már egy olyan vendégszerző csatornává vált, amit ha nem használsz ki, lemaradsz a konkurenseiddel szemben. Mielőtt elmélyülhetnénk, a szállásadási iparágban a chatbot használatával kapcsolatban, hadd magyarázzam el röviden, hogy mi az a chatbot.

Tehát miért is kellene a hotelünknél használni a chatbotot, mint profit növelő eszközt?

Először is, a chatbot növeli és javítja a vendégekkel való kommunikációt a tartózkodásuk előtt, közben és után. Valójában, mint azonnali üzenetküldő alkalmazás, a chatbot új foglalási csatornát képvisel, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egyszerűen megtalálják és foglalják le tartózkodásukat egy csevegési felületen keresztül.

Először is, a chatbot növeli és javítja a vendégekkel való kommunikációt a tartózkodásuk előtt, közben és után. Valójában, mint azonnali üzenetküldő alkalmazás, a chatbot új foglalási csatornát képvisel, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy egyszerűen megtalálják és foglalják le tartózkodásukat egy csevegési felületen keresztül.

Egy olyan alkalmazottja lehet a cégednek, aki nem kér fizetést, egyszerre több embert tud kiszolgálni az év minden napján, 0-24 óráig.

Egy jó chatbot nem csak egy automatikus ügyfélszolgálat, hanem segíti értékesítési folyamataidat és növeli a vendégélményt.

A Chatbot segít a szállodáknak megfelelő és pontos vendégprofil kialakításában, lehetővé téve számunkra, hogy személyre szabott ajánlatokat adjunk a vendégeiknek, ami növeli a vendégek lojalitását.

A lojális vendégből könnyen visszatérő vendég lehet és nagy az esélye, hogy az elégedettsége révén lelkesen továbbajánl minket, ami ingyen reklám.
A chatbotok nagy lehetőséget jelentenek az ügyfél-élményben, ebben az újfajta digitalizált kommunikációban. Ennek az új kommunikációs csatornának az elején vagyunk, ami azt jelenti, hogy további fejlesztések várhatóak!



Összefoglalva a lényeget, legyél az elsők közt kik ez a forradalmian új megoldást használják, mert most ez egy lehetőség a kitűnésre a konkurenseid közt.

Nézd meg, próbáld ki a Chatbookingot, ilyen direkt foglalási rendszered lehet neked is akár egy nap alatt!

Klikk ide [Kipróbálom a Chatbookingot]!